FAQ

 

1.Linki do śledzenia zamówienia (trackingi)

Do każdego zamówienia generujemy indywidualną podstronę, do której dostęp ma tylko osoba składająca zamówienie.
Link do tej strony zamieszczamy w mailu jaki jaki kupujący otrzymuje po zakupie. Z poziomu tej strony możesz sprawdzić status realizacji zamówienia oraz uzyskać link do śledzenia paczki oraz jej numer.Informacje na stornach spedytorów nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę najczęściej dzieje się to w okolicach południa i północy.To w tych godzinach zalecamy sprawdzanie trackingu paczek.

2. Gdzie uzyskam pomoc dot. wyboru optymalnego fotela?

Możesz skorzystać z informacji na stronie produktu znajdującej się w sekcji OPISU PRODUKTU, informującej o minimalnym / maksymalnym wzroście oraz wadze użytkownika sugerowanej dla danego fotela.

3. Jakie są wymiary fotela?

Wymiary wszystkich modeli znajdują się w OPISIE produktu zamieszczonej na stronie www.GAMVIS.PL

4. Jaki Jest przewidywany czas wysyłki fotela?

Zamówiony produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, a w przypadku przedsprzedaży w terminie podanym w karcie produktu.

5. Jaki jest przewidywany czas dostawy fotela?

Zamówiony produkt dotrze do ciebie w ciągu 24h od momentu nadania go za pośrednictwem firmy kurierskiej. w przypadku przedsprzedaży w terminie podanym w karcie produktu.

5b. Jaka firma kurierska dokona dostarczenia produktu?

Zamówiony produkt dotrze do ciebie za pośrednictwem firmy kuriereskiej GLS Polska (General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.)

6. Ile zapłacę za dostawę?

Zamówienia opłacone z góry (przelew bankowy lub płatności online PayU) wysyłane są przesyłką kurierską 24h w cenie 14.90zł. Koszt dostawy zamówień pobraniowych kurierskich wynosi 19.90zł.

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Istnieją cztery sposoby płatności:
A. Płatność przelewem internetowym przelew tradycyjny / płatności online PayU.
B. Płatność gotówką lub kartą u kuriera – pobranie.
C. Płatności ratalne PayU.

8. Czy mogę kupić na raty?

Tak. Oferujemy płatności ratalne obsługiwane przez operatora płatności PayU. Więcej o zakupach na raty przeczytasz tutaj.

9. Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?

Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (info@gamvis.pl), telefonicznie (+48 601 797 329) lub korzystając z formularza kontaktowego

10. Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?

Oferowane przez nas produkty wymagają częściowo samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu oraz jego konstrukcji. Do każdego produktu dołączona jest przejrzysta instrukcja obsługi, która sprawnie przeprowadzi każdego przez proces montażu.

11. Czy wystawiacie faktury vat?

Tak, jeśli kupujący przy zamówieniu zaznaczy taką opcję to otrzyma fakturę VAT. Domyślnym dokumentem zakupowym jest paragon fiskalny.

12. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację wystarczy wysłać wypełniony formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres: INFO@GAMVIS.PL

13. Ile trwa gwarancja na produkty marki Gamvis?

Nasze produkty obejmuje 2-letnia gwarancja (24 miesiące) od momentu zakupu produktu.

14. Czy można zwrócić zakupiony fotel?

ZWROTY DO 14 DNI – Tak – naszym klientom dajemy możliwość zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty zakupu – wtedy akceptujemy zwroty produktów otworzonych i złożonych.

ZWROTY DO 30 DNI – W przypadku zwrotu powyżej 14 dni kalendarzowych czyli „zwrot do 30 dni” produkt zwracany nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. W przypadku zwrotów do 30 dni produkt zwracany nie może zostać złożony ani odpakowany.

15. Czy można wymienić zakupiony fotel?

Niestety nie ma takiej możliwości.

16. Jak czyścić fotel gamingowy?

Nasze fotele są łatwe w czyszczeniu – wystarczy wilgotna ściereczka.

17. Z jakiego materiału wykonana jest tapicerka skórzana?

Tapicerka naszych foteli wykonana jest z trwałej i łatwej w czyszczeniu ekoskóry PrimeLeather+ lub trwałej tkaniny materiałowej HybridComfort+ / ProMaterial+ / ProMaterial+ 2.0 (model Elite).

18. Jakie systemy regulacji posiadają fotele gamvis?

Nasze fotele posiadają regulację wysokości siedziska, bujania fotela, odchylenia oparcia, regulacji podłokietników oraz obydwu poduszek.

Regulacja podłokietniów oraz funkcja odchylenia oparcia nie dotyczy modelu o nazwie „GAMVIS HYPER”.

19. Czy poduszki są regulowane/demontowane?

Tak poduszki są regulowane (w górę i dół) oraz montowane na gumę/pasy z klamrą (zagłówek) i pasy z klamrą (poduszka lędźwiowa).

20. Gdzie mogę osobiście zobaczyć, przetestować i zakupić wybrany model?

Niestety na ten moment nie posiadamy showroom foteli. W branży foteli gamingowych nawet największe marki globalne nie oferują usługi showroom.

21. Czy oparcie można regulować do pozycji leżącej?

Tak – oparcie fotela można regulować do pozycji leżącej (90-170 stopni) we wszystkich modelach z wyjątkiem modelu hyper.

22. Czy poduszka lędźwiowa jest twarda czy miękka?

Poduszka lędźwiowa w naszych fotelach jest miękka. została wykonana z materiału, który idealnie dopasowuje się do kręgosłupa.

23. Czy fotel będzie pasował do mojego biurka? / Czy fotel zmieści się pod moim biurkiem?

Przed wyborem fotela warto zapoznać się z wymiarami konkretnego modelu na stronie www.gamvis.pl, aby stwierdzić czy dany model będzie kompatybilny z biurkiem.

24. Czy w przypadku reklamacji trzeba odesłać cały fotel, czy tylko uszkodzoną część?

Nie musisz wysyłać części lub fotela – zrobimy to za Ciebie: w przypadku uwzględnionej reklamacji wyślemy konkretną część lub cały nowy fotel (w zależności od typu uszkodzenia).

25. Czy mogę otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej?

Tak, instrukcję obsługi w wersji elektronicznej dla wybranego produktu, możesz ściągnąć tutaj.

Dostawa 24h

Oferujemy szybką i ubezpieczoną dostawę kurierską 24h.

30 dni na zwrot

Możliwość zwrotu produktu aż do 30 dni od momentu zakupu.

Gwarancja

Bezproblemowa 2-letnia gwarancja na wszystkie fotele.

Bezpieczne Zakupy

Bezpieczeństwo zakupów gwarantowane przez Certyfikat SSL.