FAQ

1.Jak śledzić swoje zamówienie?

Do każdego zamówienia generujemy indywidualną podstronę, do której dostęp ma tylko osoba składająca zamówienie.
Link do tej strony zamieszczamy w e-mailu jaki kupujący otrzymuje w momencie zrealizowania i wysłania zamówienia (nie wcześniej).

Jeśli zamówiłeś towar i nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z numerem przesyłki, oznacza to, że przesyłka nie została jeszcze nadana.

Z poziomu strony do śledzenia możesz sprawdzić status realizacji zamówienia oraz uzyskać link do śledzenia paczki oraz jej numer. Informacje na stornach spedytorów nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę najczęściej dzieje się to w okolicach południa i północy. To w tych godzinach zalecamy sprawdzanie tracking’u paczek.

2. Gdzie uzyskam pomoc dot. wyboru optymalnego fotela?

Możesz skorzystać z informacji na stronie produktu znajdującej się w sekcji OPISU PRODUKTU, informującej o maksymalnym wzroście oraz maksymalnej wadze użytkownika.

Przykład ikonki z maksymalnymi wymiarami użytkownika dla modelu ELITE 2.0 XL podany powyżej.

3. Jakie są wymiary fotela?

Wymiary wszystkich modeli znajdują się w OPISIE produktów (strony produktowe) oferowanych na stronie WWW.GAMVIS.PL

4. Jaki Jest przewidywany czas wysyłki fotela?

W 99% przypadkach zamówiony produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia, a w przypadku przedsprzedaży (PRE-ORDER) w terminie podanym w karcie produktu.

5. Jaki jest przewidywany czas dostawy fotela?

Zamówiony produkt dotrze do ciebie w ciągu 24h w dni robocze, od momentu nadania go za pośrednictwem firmy kurierskiej. w przypadku przedsprzedaży w terminie podanym w karcie produktu.

5b. Jaka firma kurierska dokona dostarczenia produktu?

Zamówiony produkt dotrze do ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska (DPD Polska Sp. z o.o.)

6. Ile zapłacę za dostawę?

Zamówienia opłacone z góry (przelew bankowy lub płatności online PayU) wysyłane są przesyłką kurierską 24h w cenie 19.90 zł. Koszt dostawy zamówień pobraniowych kurierskich wynosi 24.90 zł.

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Istnieją cztery sposoby płatności:
I. Płatności PayU online – natychmiastowe płatności kartą bankową / przelewem bankowym.
II. Płatność BLIK  – natychmiastowa płatność online
III. Raty PayU 0% – Płatności ratalne RRSO 0%
IV. Pobranie – płatność gotówką, kartą lub BLIK’iem u kuriera
V. Płatność tradycyjnym przelewem bankowym
VI. Twisto – zapłać później – odroczona w czasie płatnoś

8. Czy mogę kupić na raty?

Tak. Oferujemy płatności ratalne 0% obsługiwane przez operatora płatności PayU. Więcej o zakupach na raty przeczytasz tutaj.

9. Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?

Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (info@gamvis.pl), telefonicznie (+48 601 797 329) lub korzystając z formularza kontaktowego

10. Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?

Oferowane przez nas produkty wymagają częściowo samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu oraz jego konstrukcji. Do każdego produktu dołączona jest przejrzysta instrukcja obsługi, która sprawnie przeprowadzi każdego przez proces montażu.

11. Czy wystawiacie faktury vat?

Tak, jeśli kupujący przy zamówieniu zaznaczy taką opcję to otrzyma fakturę VAT. Domyślnym dokumentem zakupowym jest paragon fiskalny.

12. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację wystarczy wysłać wypełniony formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres: SUPPORT@GAMVIS.PL

13. Ile trwa gwarancja na produkty marki Gamvis?

24 miesiące w przypadku zakupu przez osobę fizyczną.

12 miesięcy w przypadku zakupu przez firmę / spółkę / działalność gospodarczą.

14. Czy można zwrócić zakupiony fotel?

ZWROTY DO 14 DNI – Tak – klienci będący osobami fizycznymi mają ustawową możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostarczenia towaru – wtedy akceptujemy zwroty produktów otworzonych i złożonych.

WAŻNE: Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście. Zwroty są realizowane tylko za pośrednictwem wysyłki, niestety nie jesteśmy w stanie akceptować takich zwrotów.

15. Czy można wymienić zakupiony fotel?

Niestety nie ma takiej możliwości.

16. Jak czyścić fotel gamingowy?

Tapicerka foteli powinna być czyszczona tylko i wyłącznie specjalnie przeznaczonymi do tego celu środkami czyszczenia tapicerki – skórzanej lub tekstylnej.

17. Z jakiego materiału wykonana jest tapicerka skórzana?

Tapicerka naszych foteli wykonana jest z łatwej w czyszczeniu ekoskóry PrimeLeather+ lub tkaniny materiałowej HybridComfort+ / ProMaterial+ / ProMaterial+ 2.0 (model Elite).

18. Jakie systemy regulacji posiadają fotele gamvis?

Nasze fotele posiadają regulację wysokości siedziska, bujania fotela, odchylenia oparcia, regulacji podłokietników oraz obydwu poduszek.

Ważne: Regulacja podłokietników oraz funkcja odchylenia oparcia nie dotyczy modelu o nazwie „GAMVIS HYPER”.

19. Czy poduszki są regulowane/demontowane?

Tak poduszki są regulowane (w górę i dół) oraz montowane na gumę/pasy z klamrą (zagłówek) i pasy z klamrą (poduszka lędźwiowa).

20. Gdzie mogę osobiście zobaczyć, przetestować i zakupić wybrany model?

Niestety na ten moment nie posiadamy showroom foteli. W branży foteli gamingowych bardzo niewiele marek udostępnia usługi showroom.

21. Czy oparcie można regulować do pozycji leżącej?

Tak – oparcie fotela można regulować do takich pozycji:

*EXPERT / PHANTOM / FURIOSO –> 90-170 stopni

*ELITE 2.0 XL –> 90-140 stopni

*HYPER –> funkcja bujania 90-120 stopni –  brak możliwości odchylenia oparcia

22. Czy poduszka lędźwiowa jest twarda czy miękka?

Poduszka lędźwiowa w naszych fotelach jest stosunkowo miękka. została wykonana z materiału, który idealnie dopasowuje się do kręgosłupa.

23. Czy fotel będzie pasował do mojego biurka? / Czy fotel zmieści się pod moim biurkiem?

Przed wyborem fotela warto zapoznać się z wymiarami konkretnego modelu na stronie www.gamvis.pl, aby stwierdzić czy dany model będzie kompatybilny z biurkiem.

24. Czy w przypadku reklamacji trzeba odesłać cały fotel, czy tylko uszkodzoną część?

Nie musisz wysyłać części lub fotela – zrobimy to za Ciebie: w przypadku uwzględnionej reklamacji wyślemy konkretną część lub cały nowy fotel (w zależności od typu uszkodzenia).

25. Czy mogę otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej?

Tak, instrukcję obsługi w wersji elektronicznej dla wybranego produktu, możesz ściągnąć tutaj.

 
Dostawa 24h

Oferujemy szybką i ubezpieczoną dostawę kurierską 24h.

Darmowe Zwroty

Darmowe zwroty GLS do 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Gwarancja

2-letnia gwarancja na wszystkie fotele.

Bezpieczne Zakupy

Bezpieczeństwo zakupów gwarantowane przez Certyfikat SSL.